Logotypy piekarni

W dobie konsumpcjonizmu i coraz większego pośpiechu, małe piekarnie wyrosły jak grzyby po deszczu by sprostać zainteresowaniu ze strony klientów. Te słodkie marki próbują wyróżnić się na rynku jakością, smakiem i tradycją. Zachęcają domowymi zapachami wszystkich tych, którzy nie mają czasu, albo ochoty na samodzielne wypiekanie pieczywa czy szykowanie kanapek.

Przyjrzeliśmy się logotypom piekarni z całego świata. Jak sami zauważyliśmy, już w pierwszej chwili wpływają one na wizerunek marki i przesądzają o tym, czy będziemy mieli apetyt odwiedzić dane miejsce, czy też nie.

logotypy

Bookmark and Share
Wojciech Pasterski Opublikowane przez:

Jeden komentarz

  1. Suzi
    5 października 2016
    Odpowiedz

    Aż ślinka cieknie! ^^

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *